2011. október 1., szombat

Egy kicsit lassabban megy minden.

Úgy döntöttem, hogy egy kicsit átrendezem a térfelemet. Ezt időnként megszoktam csinálni, mert így mindig az az érzésem, hogy másik lakásban lakom. Jó móka. Volt eddig.
Ha neki ugrottam, pár óra alatt megcsináltam. Most majdnem két napomba került. Közben jókat szuszogtam, pihentem és átkoztam magam, hogy miért álltam neki. Lényegében a végeredmény látva, megérte.
Most megint jó lesz így egy darabig. Minél többet pakolok, annál kisebb helyen is elférek elvet követem.
Családom tagjai szerint, most sokkal jobb lett a térfelem. Rájöttem a pakolás közben, hogy mennyi olyan holmim van, amit sikerült eddig félretéve, elfelejtenem. Doboz itt, doboz ott. Ilyen és olyan.
Sőt. Még a nagy parafatáblámnak is sikerült helyet találnom. Természetesen már két cetli rá is került, icipici mondásokkal.

Hétfőn vérvétel. Még van vérem. :) Arra leszek kíváncsi, hogy honnan vesznek, mert szinte mindkét karomon már nagyon nehéz vénát bökni. :) Na mindegy, csak kibírom. :)
Aztán majd jön a kardiológia. Na ott még nem jártam. Most viszont muszáj lesz. S a muszáj nagy úr! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése