2014. február 14., péntek

Elgondolkodtam.

Régen nem jártam idefenn. Tova tünt ez az időszak. Alkotói válságban szenvedtem, nem csináltam semmi maradandót.
Ám most már lázban égek, és tervezgetek. Rátaláltam egy érdekes újságra, Dekorációs ötletek a címe. Fogok belőle alkotni és felteszem majd a kis alkotásaimat.

Ami még érdekes lehet, hogy  10. emeletről elköltöztünk. Hála az égnek!
Most falun lakunk, kertes házban, és ez így most nagyon jó.
Kezdem megszokni, hogy nincs panelos kényelem.
Hogy reggel korán ki kell engednem a tyúkjaim. Na akkor már az első tyúkvágásról már ne is írjak.
Mivel tavaly nyáron költöztünk, így a lekvárfőzés is felkerült a napirendre.
Van sok barack és szilvalekvár a kamrában. Életem első befőzése.
Sikerült savanyúságot is eltennem, az is remekül sikerült.

Szóval: alkotói válságom ellenére, zajlott az életem de rendesen. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése